韓國綜藝節目Star King

2011011723:03

超好聽的…

 

An empty street
一條空盪的街道
An empty house
一間空盪的房子
A hole inside my heart
有個洞在我心裡
I'm all alone and the rooms are getting smaller
我全然孤寂 而空間越來越小

I wonder how, I wonder why
我疑惑怎麼了,我疑惑為什麼
I wonder where they are
我疑惑他們去哪了
The days we had, the songs we sang together, oh yeah
那些我們擁有的日子,那些我們一起唱的歌,噢耶~

And oh my love
而,我的愛
I'm holding on forever
我還懷抱著永遠
Reaching for a love that seems so far
追尋看似遙不可及的愛

CHORUS副歌
So I say a little prayer
於是我輕輕祈禱
And hope my dreams will take me there
希望我的夢能帶我到那
Where the skies are blue
那裡天是藍的
To see you once again, my love
為了再見妳一面,我的愛
Over seas from coast to coast
跨越海洋從此岸到彼岸
To find the place I love the most
為了找到我最愛的地方
Where the fields are green
那裡田園是碧綠的

To see you once again, my love
為了再見妳一面,我的愛

I try to read
我試著閱讀
I go to work
我依然工作
I'm laughing with my friends
我和朋友們同樂
But I can't stop to keep myself from thinking, oh no~
但我不能停止思念,噢不~

I wonder how, I wonder why
我疑惑怎麼了,我疑惑為什麼
I wonder where they are
我疑惑他們去哪了
The days we had, the songs we sang together, oh yeah
那些我們擁有的日子,那些我們一起唱的歌,噢耶~
And oh ~my love I'm holding on forever (on forever)
而,我的愛,我還懷抱著永遠(再永遠)
Reaching for a love that seem so far (ohhh~)
追尋看似遙不可及的愛(噢~~)